
Akademia Czapla Premium była długoterminowym projektem realizowanym od listopada 2018 do czerwca 2019 roku.
Obszary jakimi się zajmowaliśmy:
- Samoocena menedżera w zarządzaniu
- Umiejętności sprzedażowe w rozwoju własnego biznesu
- Praca na bieżących wyzwaniach w zarządzaniu
- Storytelling w budowaniu swojej marki osobistej
Czym jest samoocena? Jaki ma wpływ, konsekwencje w zarządzaniu nieadekwatna samoocena? Aby poznać odpowiedź uczestnicy doświadczyli procesu grupowego.
W tym celu zostało wykorzystane narzędzie LockLuck. Kiedy znasz siebie, swoje ograniczenia wiesz jak zadbać o siebie i o swoje otoczenie.
Warsztaty z raportami Bridge Personality SALES pokazały przedsiębiorcom jakie mają talenty w zakresie sprzedaży. Dzięki szczegółowym raportom menedżerowie wiedzą w jakich etapach sprzedaży są dobrzy, a nad czym warto aby pracowali.
Gościem specjalnym podczas warsztatów na Czapla Premium była Anna Babraj. Wykonała testy aktywności pracy umysłowej. Pokazała wiele atrakcyjnych ćwiczeń w jaki sposób pracować nad jej wydajnością.
Uczestnicy wyszli kolejny raz ze swojej strefy komfortu. Storytelling w tłumaczeniu to budowanie historii. Dzięki pracy z kamerą oraz wsparciu eksperta Magdaleny Falkowskiej mogli zatrzymać się w biegu. Odpowiedzieli sobie na najważniejsze pytania po co jest moja firma, jaka wartość daje moim Klientom, współpracownikom. Co ja tak naprawdę chcę dać światu. Podczas ostatniego warsztatu menedżerowie mieli okazje do doświadczania wszystkich zdobytych kompetencji.
W zgłębianiu zaawansowanych kompetencji lidera towarzyszył nam model Walta Disneya, podczas pracy uczestnicy mogli doświadczyć trzech perspektyw w rozwiązywaniu ważnych sytuacji z perspektywy:
- Marzyciela tu kreowane są czyli najlepsze rozwiązania, bez żadnych ograniczeń, bez oceniania, bez schematów.
- Realisty w tej perspektywie sprawdzamy realność wygenerowanych pomysłów.
- Krytyka- w tej perspektywie przyglądamy się zagrożeniom, wyzwaniom oraz najbardziej,, czarnym” wariantom, które hipotetycznie mogą się wydarzyć.