Menedżer and More Premium

Cel

Doskonalenie kompetencji zarządczych, komunikacyjnych oraz coachingowych w pracy menedżera. Zwiększenie efektywności pracy zespołu sprzedażowego.

Czas trwania

Warsztaty stacjonarne 60 godzin.
Sesje indywidualno- rozwojowe z konsultantem 5 godzin.

Dla kogo

Dla Menedżerów szukających efektywnych narzędzi do pracy ze swoim zespołem

Grupa

8-12 osób
Programy otwarte i zamknięte.

Korzyści

Doskonalenie kompetencji zarządczych, komunikacyjnych oraz coachingowych, użytecznych w pracy menedżera. Poznanie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju poprzez wykonanie testów diagnostycznych, Bridge Personality LIDER oraz SALES. Zdobycie praktycznej wiedzy na podstawie casestudy
z różnych organizacji.

Program OTWARTY. 3 zjazdy: 24-25.05, 28-29.06, 12-13.07.
Dofinansowanie aż do 80% wartości szkolenia!

Moduł 1. Wyzwania w zarządzaniu

 

1. Wyzwania w zarządzaniu ​

  • Z czym najczęściej mierzą się menedżerowie w polskich firmach​
  • Z czego wynika wysoka fluktuacja pracowników​
  • Wpływ menedżera na poziom fluktuacji w firmie​

 

​2. Określanie wskaźników biznesowych ​

 

3. Określanie miar efektywności biznesowej ​

Praca zgodnie z modelem HPI

Diagnoza ​

  • Zasobów ludzkich w organizacji ​
  • Czytelności struktury oraz procesów​
  • Wiedzy i kompetencji pracowników​
  • Motywacji oraz zaangażowania pracowników​
  • Jakości życia w organizacji​

 

4. Praca z raportami Bridge Personality Lider​

  • Określenie zadań zgodnie ze strukturą odpowiedzialności w organizacji​
  • Zarządzanie strategiczne vs operacyjne​
  • Określanie swojego stylu zarządczego na podstawie badania Bridge Personality Lider​

Opracowanie nowych rozwiązań

Moduł 2. Potencjał sprzedażowy 

 

1. Czym jest sprzedaż​

 

2. Wizerunek Ciebie oraz Twojej firmy​

 

3. Model idealnego sprzedawcy​

 

4. Etapy sprzedaży, a Twój potencjał ​Planowanie i przygotowanie​

  • Nawiązanie kontaktu​
  • Budowanie pragnienia​
  • Przedstawienie opcji​
  • Zamknięcie transakcji​

Zarządzanie relacjami z klientami​.

 

5. Cztery typy sprzedażowe- jakim typem jesteś?​

  • Łowca​
  • Farmer​
  • Konsultant​
  • Negocjator​

 

Praca z przekonaniami, diagnoza trudności oraz pokonywania oporu w pozyskiwaniu oraz utrzymaniu Klientów.​

 

Zadanie wdrożeniowe

Moduł 3. Doskonalenie kompetencji

 

Praca na podstawie case study, czyli bieżące wyzwania w organizacji.​

1. Diagnozowanie  trudności​

 

2. Klasyfikacja przyczyny i źródła​

 

3. Sposoby poszukiwania rozwiązań ​

Doświadczenia w zakresie procesu pozyskiwania klientów​

Klient przychodzi i …nagle odchodzi, co powoduje, że nie chce pozostać w Twoim portfolio Klientów?​

Jakie popełniasz błędy?​

​Jak można ich uniknąć?​

Czego tak naprawdę potrzebuje Klient, czy to to tak naprawdę wiesz, czy traktujesz schematycznie?

Moduł 4.   Proces LockLuck​

 

1. Czym jest samoocena​

 

2. Źródła jej powstawania​

 

3. Rola krytyka wewnętrznego oraz sprzymierzeńca w biznesie.

 

4. ​W jaki sposób wpływa samoocena na rozwój pracownika​

 

5. Praca z przekonaniami dotyczącymi rozwoju menedżerskiego​

 

6. Praca z przekonaniami dotyczącymi rozwoju firmy​

Proces grupowy z wykorzystaniem narzędzia LOCKLUCK